بازار خانه های هوشمند در طول سه سال گذشته گسترش چشگیری داشته و این رشد همچنان ادامه دارد. در نتیجه،

دستگاه هایی که زمانی منحصر به فرد و یا غیر معمول به حساب می آمدند، به دلیل افزایش دسترسی آنها، اکنون به عنوان یک امر معمول شناخته می شوند. همین موضوع را می توان در مورد کلید هوشمند نیز بیان نمود.

ظاهر کلیدهای هوشمند مشابه کلید های معمولی هستند که شما بر روی دیوار به منظور کنترل روشنایی یا فن نصب می کنید. تمایز اصلی این دیوایس های هوشمند قابلیت کنترل از راه دور و تنظیم آنها از طریق یک برنامه است. تجهیز خانه به کلید های هوشمند راهی عالی برای کارآمدترشدن منزل است و به شما امکان می دهد چراغ دلخواه را هر طور که دوست دارید کنترل کنید. یک مزیت قابل توجه در استفاده از کلیدهای هوشمند، کنترل آسان روشنایی است. در حقیقت شاید این ویژگی مهمترین عاملی باشد که بسیاری از افراد را به اجرای روشنایی هوشمند در خانه های خود ترغیب می کند.

بر خلاف کلید های معمولی، اکثر موارد کلیدهای هوشمند بسته به نوع محصول از فناوری Wi-Fi ، ZigBee یا Z-Wave استفاده می کنند. در مورد مدلهای Wi-Fi، می توانید آنها را مستقیماً به شبکه خانگی و تلفن خود وصل کنید. در این میان، مدل های ارائه شده توسط فناوری ZigBee به نوعی مرکز کنترل یا هاب نیاز دارند.

علاوه بر این، در مقایسه با کلید های معمولی، یک کلید هوشمند امکان کنترل کاملی را در استفاده از انرژی برای شما فراهم می کند. ویژگی های دیگری که سبب جذاب تر شدن کلیدهای هوشمند می گردد، عبارتست از قابلیت تنظیم نور، یا صفحه لمسی روی کلید 

یکی از مهمترین بخش های خانه هوشمند، بکارگیری تکنیک هایی برای مدیریت چراغ ها و نورپردازی در محیط خانه می باشد.

مجموعه محصولات شرکت شهر هوشمند گیلسا ضمن ارائه یک راهکار جامع، امکان بکارگیری از تجهیزات سنتی و مدرن با هزینه های کم تا متوسط را در بخش روشنایی فراهم می آورد و انتخاب های متفاوتی را بر اساس سلیقه، زمان اجرای کار و بودجه برای مشتری ایجاد می کند.

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما